listopada 24, 2016

Naturalne surowce i półprodukty kosmetyczne - gdzie kupować?

Półprodukty do produkcji kosmetyków i naturalne surowce w pielęgnacji włosów

Od dłuższego czasu pasjonacko tworzę własne, naturalne kosmetyki z półproduktów. Rzeczy mojego chłopaka zaliczyły już wyprowadzkę z drugiej szafki, łazienka całościowo zapełniona jest buteleczkami, a o pudełeczka można się potykać, ale ja świetnie się bawię, a i Wam również gorąco polecam takową twórczość! To niezmiernie ciekawe zajęcie pozwala totalnie się odprężyć, idealnie dopasować półprodukty do pielęgnacji Waszych włosów czy skóry i uniknąć zapychaczy oraz zbędnych chemikaliów.

Dlatego na pierwszy rzut chciałabym Wam zaprezentować trzy ulubione sklepy, w których zamawiam półprodukty kosmetyczne: Zielony Klub, Ecospa i Naturalne-piekno.pl. Postaram się uwzględnić wszelkie aspekty zakupów, które mogą Was interesować.


Zielony Klub oleje, półprodukty do kosmetyków


Zielony Klub 


W oleje warto zaopatrzyć się właśnie w Zielonym Klubie. Oferta jest bardzo szeroka, ceny są najlepsze ze wszystkich, które spotkałam do tej pory. Więc można nakupować ich multum :D A jak już będziecie na stronie zerknijcie koniecznie na zapachy - są sprowadzane z Anglii, wszystkie pachną niesamowicie i ich również jest strasznie dużo do wyboru (wybranie dwóch powyższych zajęło mi z godzinę). Znajdziecie tam też półprodukty, których nie ma nigdzie indziej. Na przykład sproszkowaną maślankę czy olejek eteryczny z brzozy cukrowej.

Mankamentem jest niestety długi czas oczekiwania na przesyłkę. Nie wiem czy kwestią jest mała załoga czy zbyt duża ilość zamówień, jakkolwiek warto wziąć poprawkę, że na paczkę poczekamy około tygodnia. Jednocześnie chciałabym obalić zasłyszane wcześniej opinie, że ze sklepem nie ma kontaktu. Dzwoniłam, odebrała przemiła kobieta, która poinformowała mnie dokładnie kiedy moja paczka zostanie skompletowana. Wystarczy więc odrobina cierpliwości :)


Ecospa opinie Honeyquat, kwas hialuronowy, olej kokosowy, hydrolat


Ecospa


Większość z Was zapewne doskonale zna Ecospa . Mnie najbardziej urzekają opakowania. Ich kolorki i design cieszą oczy, a porządna jakość daje gwarancję długotrwałości produktów. Atutem na pewno są też promocje, które, zdaje się, obejmują przynajmniej trzy surowce z oferty, a zdarza się też, że po przekroczeniu jakiejś sumy dostaniemy prezent w postaci zestawu do przygotowania kosmetyku. Przesympatyczny jest fakt, że do zamówień możemy dostać dolewki. Widoczny powyżej Honeyquat zamówiłam w opakowaniu 30ml, a dostałam 50. 

W kwestii kontaktu nie mam najmniejszych zastrzeżeń - zdarzyło mi się raz dostać niedziałający atomizer, a po jednym mailu dostałam przesyłkę z pięcioma zapasowymi. Na Ecospa znajdziecie wszystko, czego potrzeba do stworzenia własnych kosmetyków, łącznie z fajnymi opakowaniami, o które w takich sklepach wbrew pozorom ciężko.

Ponarzekać na sklep nawet specjalnie nie mogę bo w zasadzie nie ma na co. Przesyłka wychodzi zwykle następnego dnia, każdy produkt jest dokładnie opisany pod względem składu i zaleceń użytkowania, wszystko jest naprawdę świetnej jakości. Jeśli sklep chciałby zainwestować w jakiś upgrade możnaby wzbogacić ofertę o więcej nowych produktów (póki co jest stała) tudzież uczynić program rabatowy bardziej przystępnym i korzystnym (wciąż nie dodrapałam się do brązowej grupy). Tak czy inaczej dla początkujących kombinatorów będzie to strzał w dziesiątkę. Przykładowy przepis z półproduktami Ecospa znajdziecie tu: mój kokosowo-kakaowy balsam.

EDIT: Ecospa bierze udział w akcji Dzień Darmowej Dostawy, więc już w najbliższy wtorek (29.11) możecie nawybierać produktów za minimum 20zł i ominą Was koszty przesyłki! ;)


Calaya, Naturalne-Piekno.pl półprodukty do kosmetyków opinie rabaty


Calaya: Naturalne-Piękno


Asortyment w sklepie Naturalne-Piękno to nie tylko bogactwo półproduktów, ale i gotowych kosmetyków o naturalnych i ekologicznych składach. Więc zawsze można dobrać sobie coś ekstra ;) Dużym plusem jest niski koszt wysyłki (polecony Inpost od 4,49zł), próbki, które możemy dobrać sobie do zamówienia i pomysłowe receptury zamieszczane przez zespół Calaya. 

Moim największym hitem jest ekstrakt Eclipta Alba, o którym wspomniałam przy okazji tego przepisu na mgiełkę do włosów przedłużającą świeżość. W poszukiwaniu receptur z wykorzystaniem półproduktów Calaya możecie też zerknąć do niedawnego postu o zielonej glince. Jeśli będziecie coś zamawiać koniecznie zerknijcie na zakładkę z esktraktami - jest ich tam naprawdę sporo.

Wad żadnych się nie dopatrzyłam. Poważnie, chciałam. Żeby było obiektywnie. Ale nie da się. Wyraźnie widać, że ekipa jest mocno zaangażowana w rozwój marki i sklepu, że wkładają w to serce, nie jest to czysty biznes. Ich postępy warto śledzić na bieżąco, sama jestem ciekawa jak jeszcze ułatwią życie nam, zakupowiczom i jak będzie poszerzany asortyment. Dlatego polecam Wam śledzić fanpage, gdzie pojawiają się nie tylko newsy, ale i konkursy tudzież rabaty. 

Kombinujecie z półproduktami? Macie swoich ulubionych dostawców? ;)
Copyright © 2016 Porcelanowe Włosy , Blogger