grudnia 12, 2016

Pravana Chromasilk Silver - czyli jak uzyskać szare włosy

Szare włosy jak zrobić w domu farba Pravana Chromasilk Vivids Silver

Jak uzyskać szare włosy


Moje srebrne włosy odeszły już w niepamięć jednakże póki temat jest dla mnie stosunkowo swieży postanowiłam pozostawić info dla tych z Was, którym marzą się takie granny hair ombre

Słowem wstępu: jeśli myślisz o szarych włosach musisz liczyć się z tym, że ten pigment jest bardzo wymagający i nietrwały. A więc nie dość, że Twoje włosy muszą zostać rozjaśnione prawie do białości, musisz liczyć się z tym że utrzymanie chłodnego odcienia wiąże się z ciągłym niwelowaniem żółtości. Fioletowy szampon, fioletowa maska, fioletowa odżywka.. 

Srebrne włosy jak zrobić w domu

Pravana Vivids SILVER - delikatna farba


Nie bez powodu wybrałam tą, a nie inną farbę do uzyskania odcienia szarości. Po 7 latach farbowania na ciemny brąz musiałam się sporo nagłowić jak rozjaśnić włosy żeby się nie spaliły, ani nie odpadły. Ale o tym kiedy indziej. Tak czy inaczej nie przeżywały tego zbyt radośnie więc kolejny wygryzacz barwnika mógł być dla nich śmiertelny. 

Półtrwałe farby Chromasilk Vivids są bez amoniaku i nie trzeba używać do nich oksydantu. Wręcz powiedziałabym, że w porównaniu do innych farb działają jak odżywka - zawierają aminokwasy jedwabiu i keratyny oraz emolienty na przedzie INCI. Zresztą zobaczcie same:

Skład Chromasilk Silver


Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Lanolyn Alcohol, Ceteareth-20 (EMOLIENTY), Propylene Glycol (HUMEKTANT), Hydrolyzed Keratin, Ethyl Ester of Hydrolyzed Silk (PROTEINY), Sodium Sulfite, Simethicone (SILIKON), EDTA, Fragrance. Do tego przeróżne pigmenty dające odcień szarości.

Pravana Chromasilk Vivids Silver toner opinie skład

Srebrne włosy zrobione w domu


Fryzjerzy nie byli skłonni podjąć się wyczarowania Silver Ombre na moich farbowanych włosach. Zrobiłam je sama. Dlatego też nie były perfekcyjne. W moim przypadku całkowite wybarwienie pigmentu nie było możliwe więc Pravana poleciała na włosy o ciepłym odcieniu. I poradziła sobie całkiem nieźle. 

farba Pravana Chromasilk Vivids Silver efekty przed i po, jak zrobić srebrne włosy

No moich włosach kolor trzymał się godnie do około miesiąca czasu. Więc jak na odcień szary całkiem długo. Oczywiście w międzyczasie wspomagałam się fioletowymi specyfikami jak na przykład niezawodny szampon Fanola No Yellow, o którym pisałam tutaj, czy srebrna maska od Inebrya, wspomniana w tym poście.

Trwałość kolorów Vivids przedłuża też używanie łagodnych szamponów, o czym wspomina sam producent. Jeśli nie wiecie jak takowy wybrać w tym poście znajdziecie rozpiskę mocnych detergentów.

Całą ofertę produktów Pravany znajdziecie na ich polskiej stronie. Chromasilk Vivids Silver kosztuje dokładnie 29.90zł. Ja kombinowałam też z odcieniem Clear, który zmniejsza intensywność wybranej farby. Chciałam, żeby końcówki były nieco jaśniejsze i choć nie widać tego na powyższym zdjęciu, z czasem stawały się bardziej wyraźne. Zauważycie to na przykład w tym poście.

Na koniec bardzo bardzo polecam blog Marty Klowan, która jest fryzjerką. Jednak nie taką zwykłą. Taką, którą kochają włosomaniaczki ;) Jej ogromna wiedza nie jest wyuczona według popularnych fryzjerskich schematów. Ratuje włosy z opresji, daje porady jak farbować samodzielnie i pielęgnować problematyczne pukle domowymi sposobami.
Copyright © 2016 Porcelanowe Włosy , Blogger