grudnia 03, 2016

Yaka - ukraińska Maseczka Mus do wzmocnienia włosów + tonik

Yaka Ukraina Shop opinie blog

Mój pofel nie przeżył Dnia Darmowej Dostawy. Za to dzięki tej akcji odkryłam przecudowną, ukraińską markę, którą koniecznie muszę się w Wami podzielić!

Yaka zawiera w swojej ofercie wiele produktów z naturalnym składem. Bez konserwantów. Zamiast nich w kosmetykach znajdziemy witaminę E. Caly asortyment możecie poprzeglądać na stronie Ukraina Shop, natomiast ja skupię się na dwóch produktach, które udało mi się wyhaczyć.


Yaka, Maseczka Mus do Wzmocnienia Włosów


To pierwsza napotkana w moim życiu maska do włosów z tak naturalnych składników. Nie zawiera parabenów, silikonów, sztucznych barwników, ani.. co ciekawe - olejów. Co czyni ją czysto humektantową pożywką dla włosów i idealną opcją do farbowania henną.

W składzie znajdziemy (według kolejności w INCI): wyciąg z nagietka, z pokrzywy, rumianku, oregano (z kwiatu i liścia), glicerynę, moją ukochaną, łagodzącą alantoinę, papainę, witaminę E, bezpieczny zagęszczacz, pantenol, zapachy z olejków eterycznych (m.in. kwas anyżowy) i wspomagacz konserwacji Sorbitan Caprylate (zaakceptowany przez Ecocert). Oryginalna rozpiska tutaj.

Na zużycie maski mamy 12 miesięcy od daty produkcji, a cena tego ukraińskiego cudaczka to 18zł (200ml).


Yaka, Maseczka Mus do Wzmocnienia Włosów Ziołowy, 100% Naturalny opinie


Najlepsza naturalna maska do włosów


Jak widzicie konsystencja jest nietuzinkowa (lepiej brzmi niż specyficzna, prawda?), ale mnie urzekła. Wygląda jakby była z alg. Stosunkowo łatwo nakłada się ją na przesuszone ręcznikiem włosy (na zupełnie mokrych mam uczucie, że spływa). Pachnie naprawdę miło. Ziołowo, ale dość intensywne są też słodsze nuty. Sam zapach nie utrzymuje się na włosach na dłużej niż chwilę po umyciu.

Pierwsza moja myśl po ujrzeniu składu to: wreszcie mam maskę, którą mogę nakładać na skórę głowy!. I rzeczywiście, choć nie używam jej długo, póki co nie odczułam żadnego swędzenia, zaczerwienienia czy innych niepokojących objawów. Co jest naprawdę dużym sukcesem jak dla mnie. Tym bardziej cieszę się z zawartości papainy w składzie, bo służy tu jako peeling enzymatyczny, a więc oczyszcza skórę głowy zwiększając przepuszczalność dla pozostałych wartościowych substancji.

Mimo stricte ziołowego składu nie przesusza włosów - wręcz przeciwnie, po wysuszeniu są miękkie i miłe w dotyku (choć warto tu uwzględnić, że moje włosy ledwie co zostały ścięte więc są, póki co, super-zdrowe i bezproblemowe). Ostatecznie maska zawiera dwa humektanty i wspomniany wcześniej polimer, które zapobiegają kołtunieniu, ale warto wziąć pod uwagę, że brak syntetycznych antystatyków spotykanych w drogeryjnych produktach, nie daje tego uczucia utragładkości włosów podczas kąpieli.


Yaka, Tonik do twarzy do skóry suchej ze skłonnością do alergii opinie


Yaka, Tonik do Twarzy do Skóry Suchej i Alergicznej


Skład jest banalnie prosty: hydrolat ogórkowy, olej makadamia, olejki eteryczne bądź wyselekcjonowane z nich substancje (w sumie to chyba nie określono) i Sorbitan Caprylate. I rzeczywiście na moją alergiczną skórę wpływa całkiem w porządku. Nie używam go jeszcze na tyle długo, by mówić o jakichś nadzwyczajnych korzyściach, ale to, że mi nie szkodzi to już na prawdę jest duży plus!


Yaka, Tonik do twarzy do skóry suchej ze skłonnością do alergii skład

Pozostawia skórę gładziutką i naprawdę godnie nawilżoną. Zmywa resztki nieudolnie wykonanego demakijażu i daje poczucie odświeżenia i oczyszczenia. I to jest to czego ja wymagam od kosmetyku do twarzy. Nie jestem specem w tej kwestii, nie wiem czego innego można oczekiwać od tego typu produktu, ale skoro moja kapryśna i złośliwa cera nie funduje mi podrażnień - oficjalnie tą markę ubóstwiam.

No i pachnie tak przyjemnie - delikatnie, świeżutko, może trochę jak ogórek, ale znacznie milej dla zmysłów. Dostaniecie go za 11zł (60ml), o tutaj.


Na co jeszcze warto zerknąć w sklepie Ukraina Shop?


Bardzo chciałam kupić też odżywki i bardzo żałuję, że nie były już dostępne. Mają równie fajny skład co maska, a są nieco tańsze, bo kosztują 13zł (250ml). Do wyboru macie Odżywkę do Codziennego Stosowania albo do Włosów Suchych i Farbowanych. W składzie różnią się wyłącznie tym, że pierwsza ma olej macadamia, a druga avocado. A jeśli lubicie gotowe mieszanki olejów do włosów dość zachęcająco wygląda ten tutaj

No i co myślicie na temat takich słowiańskich dziwaczków? :)
Copyright © 2016 Le Bleuet Blog , Blogger