stycznia 12, 2017

Aubrey Organics - Szampon wzmacniająco-regenerujący z biotyną

Różowa wersja szamponu Aubrey zaskoczyła mnie swoim działaniem pod względem poprawy objętości włosów i wpływem na skręt fal. Jeśli Wasze włosy są zbyt miękkie, gładkie, a na wszelkie próby ułożenia odpowiadają oporem - koniecznie sprawdźcie, czy i Wam się nie przyda ;)


Aubrey, Szampon wzmacniająco- regenerujący z biotyną opinie recenzja blog (2)


Aubrey Organics z biotyną: moja opinia


Już we wstępie wyraźnie widać mój zachwyt nad działaniem tego szamponu. Dotychczas nie spotkałam produktu, który poprawiłby objętość moich wiecznie plaskatych włosów, a już na pewno nie marzyłam o tym, że istnieją szampony, które poprawią naturalny skręt. Słowem - mimo testowania sporej gromadki kosmetyków dawno przestałam wierzyć w obietnice na opakowaniach i nie sądziłam, że trafię na coś, co wreszcie spełni moje marzenia ;)

Jak zaznaczyłam już na początku - moim zdaniem szampon skierowany jest do posiadaczek włosów zbyt miękkich, niskoporowatych, irytujących pod względem stylizacji i upięcia ze względu na nadmierną gładkość.

Spora zawartość ekstraktów i rzadka konsystecja sprawiają, że włosy plączą się podczas mycia. Ten aspekt nie należy do najprzyjemniejszych, ale to właśnie za sprawą takiego, a nie innego składu włosy są sztywniejsze, a po wyschnięciu nonszalancko podkręcone i wizualnie zwiekszają swoją objętość. O ile wspomnianym wyżej typom włosów (w tym i mi) funkcja będzie dość przydatna, tak posiadaczki suchych włosów mogą nabawić się kłopotów.


Aubrey, Szampon wzmacniająco regenerujący z biotyną opinie recenzja skład INCI


Szampon bez siarczanów i Cocoaminopropyl Betainy


Jedną z najwiekszych zalet Aubrey jest skład. Jedyną substancją myjącą (łagodną) jest tu Decyl Glucoside i to jest piękne ;) Prócz tego w INCI znajdziemy same dobrocie dla skóry głowy:

  • ekstrakt z ryżu
  • ekstrakt z grejpfruta
  • olej z baobabu
  • hydrolizowane proteiny słodkich migdałów (! pierwszy raz na oczy widzę)
  • biotyna ❤
  • ekstrakt z żeń-szenia
  • ekstrakt z owsa
  • ekstrakt z korzenia He shou wu
  • ekstrakt ze skrzypu
  • ekstrakt z mydlnicy lekarskiej
  • ekstrakt z podbiału
  • ekstrakt z liści pokrzywy i szałwii

Aubrey, Szampon wzmacniająco- regenerujący z biotyną opinie recenzja blog


Wszystko byłoby cudnie..


.. gdyby nie to, że mój skalp nie toleruje alkoholu w żadnej formie. 

Generalnie nie jest to wada szamponu (bardziej moja), bo alkohol przyczynia się do lepszego wchłaniania substancji w skórę głowy, a sam stosunkowo szybko się ulatnia więc nie powoduje, zdaje się, znacznych szkód. Zdrowe, niskoporowate włosy w tym przypadku nie powinny ucierpieć nawet na długości (w przeciwieństwie do tych suchych i podniszczonych). 

Jednak w przypadku osób wrażliwych na ten składnik to katorga. Swędzenie, bolące mieszki, szybsze przetłuszczanie włosów związane z ogólnym podrażnieniem (za to też obarczam winą alkohol, bo nigdy nie miałam do tego tendencji)..

Szampon dostał u mnie trzy szanse. Niestety mimo przepięknego składu i genialnego działania na moje upierdliwie miękkie włosy - będę zmuszona się z nim pożegnać zanim nabawię się większych kłopotów.


Spotkałyście kiedyś tego cudaczka?
Copyright © 2016 Porcelanowe Włosy , Blogger