stycznia 08, 2017

Holika Holika, Aloe 99%

Ciężko mi sobie wyobrazić kogoś kto nie polubi się z żelem aloesowym tej marki. Opakowanie produktu to definitywnie genialna zagrywka marketingowa, której i ja z przyjemnością dałam się uwieść. 

Co ciekawe natkęłam się na informację, że akurat ten konkretny żel jest hipoalergiczny. Co prawda nie wiem czy wzięto pod uwagę fakt, że ktoś może być uczulony na aloes sam w sobie, czy tylko uwzlgędniono jego właściwości łagodzące objawy alergiczne. Tak czy inaczej jako zwykle niepocieszony wrażliwiec oświadczam, że u mnie sprawdza się cudownie. Nawet nałożony na podrażnioną skórę twarzy. Ale o tym za moment.


Holika Holika Aloe 99 żel opinie właściwości aloesu na twarz i włosyCudne właściwości aloesu dla twarzy


Żel Holika Holika nałożony bezpośrednio na twarz przez chwilę daje wrażenie lepkości. Owszem skóra jest momentalnie bardziej elastyczna, przyjemnie nawilżona, a wszelkie podrażnienia ukojone. Ale dla jeszcze doskonalszego efektu od razu nakładam na niego krem. Wtedy te cudowne wrażenia trwają znacznie dłużej

Aloes ma właściwości kojące i gojące. W tej pierwszej kwestii nie znalazłam żadnego lepszego zamiennika. Jeśli borykacie się z zimowym przesuszeniem twarzy, doskwiera Wam wręcz pieczenie lub swędzenie - bardzo, ale to bardzo polecam postawić właśnie na żel aloesowy. Co prawda nie niweluje problemu całkowicie (bo mrozy i tak naszej skóry nie ominą), ale daje natychmiastową ulgę.

Poza tym pomaga niwelować podrażnienia. Od kiedy zaczęła się zima zmuszona byłam maskować zaczerwienienia na policzkach, tuż pod oczami. Po niecałym tygodniu regularnego używania żelu problem zniknął. Podobnie ze zmianami alergicznymi np. w okolicy oczu. Tak więc nawet w tych najdelikatniejszych partiach skóry sprawdza się świetnie.


holika holika aloe 99 soothing gel na twarz i na włosy opinie blog


Aloes na włosy i skórę głowy


Póki co żelu Holika używam raczej na skalp niż na długości włosów, jako że zima nie sprzyja szczególnie stosowaniu humektantów. Tą porą roku zdecydowałabym się prędzej nakładać go tuż przed olejowaniem, ale przyznam się bez bicia, że najzwyczajniej w świecie mi go na to szkoda. Moja twarz ma teraz pierwszeństwo bo i potrzeby ma ewidentnie większe.

Polecić go mogę na pewno jako awaryjną opcję na podrażnienia skóry głowy. Sama doświadczam się stosując różne cudaczkowate szampony (dobrze wiedząc, że nie powinnam, ale kto szczęśliwemu zabroni). Często skutkuje to podrażnieniem, swędzeniem, ostatnio nawet bolącymi mieszkami włosowymi (to już zakrawa na głupotę, wiem). I w takich momentach żel aloesowy niesie rozwiązanie problemu.

Momentalnie uśmierza swędzenie, przyspiesza regenerację i powrót do normy podrażnionych mieszków włosowych. Do tego żel posiada ph przyjazne dla skóry więc teoretycznie mógłby też nieść pomoc tym, którzy borykają się z nadprodukcją sebum. 

Holika Holika Aloes 99 skład inci żel aloesowy opinie właściwości

Holika Holika Aloe 99%: Skład


Nie wiem czy macie podobnie, ale moją pierwszą reakcją po ujrzeniu napisu 99% było sprawdzenie co tam w takim razie jest w tym 1%?

Spodziewałam się wyłącznie konserwantu, a spotkałam również ekstrakty. Oczywiście nie jest ich wiele w tym jednym procencie, ale to zawsze miła informacja. Jeśli ktoś jest ciekaw, a do nadgorliwców nie należy - oto co zawiera żel Holika Holika:

  • esktrakt z kwiatu lotosu, 
  • Centella Asiatica, 
  • ekstrakt z bambusa, 
  • ekstrakt z ogórka, 
  • ekstrakt z kukurydzy, 
  • ekstrakt z arbuza 
  • ekstrakt z kapusty warzywnej

Zwróciłyście uwagę, że nawet nalepka ma aloesowe kolce? ;)

Podsumowując: żel aloesowy to bazowo genialna sprawa. A jeśli czerpiecie radość z małych rzeczy, a codzienną pielęgnację chcecie uczynić o wiele przyjemniejszą - polecam wersję Holika Holika. Moje serce chyłkiem skradła ;)
Copyright © 2016 Porcelanowe Włosy , Blogger