stycznia 19, 2017

Realizacja wishlisty - czyli smaczki kosmetyczne z innych blogów

Tak to właśnie jest jak się postanowi nic nie kupować. Nagle wszystko się kończy. Albo chandra człowieka dopada tragicznie. 

Taki zły dzień spotkał ostatnio i mnie. Jednak, co milsze, przechadząc się po ulubionych wrocławskich sklepach udało mi się znaleźć kilka ciekawostek kosmetycznych podpatrzonych na blogach, na których bywam najczęściej. A przecież nic tak nie poprawia samopoczucia jak spełnienie kilku małych życzeń z chciejlisty.  

Zerknijcie, może i Wam się coś przyda do szczęścia ;)

Be.Loved - Tropical Island Set opinie blog

Be.Loved - Tropical Island Set


Na początek jednak prezent, którym cieszę się niezmiennie od jakiegoś czasu. Napomknięty w ostatnim poście zestaw zawdzięczam Adzie (Lili Natura). I śmiało mogę powiedzieć, że jest to jedna z najpiękniejszych i najbardziej inspirujących kosmetycznych niespodzianek, które mnie spotkały.

Markę Be.Loved dopiero poznaję, ale już pokochałam za czyste, w pełni naturalne składy na bazie maseł i olejów, wzbogacane perfekcyjnymi kompozycjami olejków eterycznych. Całości konceptu dopełnia misterne pakowanie - tajemnicze pudełeczko w czarnej kopercie. 


Wszystko pięknie ze sobą współgra zgodnie z ideą marki - minimalizmem. A przy tym z wyjątkową klasą. To coś ciekawego na rynku przepełnionym "naturalnymi" i "organicznymi" kosmetykami, produkowanymi na jedno kopyto.

Organique, Pianka do mycia ciała - Mleko blog opinie recenzja

Organique, Pianka do mycia ciała - Mleko


Wynalazek znaleziony u Aneczki. Koncept już zdążył mnie uwieść i obawiam się, że przepadnę i dla innych wersji zapachowych. 

Konsystencja jest nieco sztywniejsza niż obstawiałam, ale i tak przemiło się jej używa. Aż nie chce się wychodzić spod prysznica. Niezmiernie ciekawią mnie też pianki peelingujące. 

Ecocera, puder bambusowy blog opinie recenzja

Ecocera, puder bambusowy


Trafił na listę ulubieńców Kasi Es. Przyznam, że jeszcze się za niego nie zabrałam, trochę podchodzę jak do jeża, przyzwyczajona do pudrów prasowanych. 

Póki co wiem już, że zdobyłam najtrefniejszą sztukę (!) - tuż po wyciągnięciu oderwałam sobie rączkę (?) od puszka. Ale nie zniechęcam się!


Odżywki O`Herbal która najlepsza jaką wybrać blog opinie

Odżywki O`Herbal


O ich istnieniu przypomniała mi Mama z Różową Torebką. Skusiłam sie więc między innymi na jej wersję z ekstraktem z arniki (prawda jest taka, że nie pamiętałam która to była więc wzięłam kilka). Największe nadzieję wiążę ze słowami odnośnie podatności na układanie ;)

Wersje mini są dostępne w aptekach DOZ i Drogeriach Jaśmin. Oczywiście się nie opłaca, ale jak chcecie poeksperymentować to opcja jak ulał. Niebieska zamiast protein ma w INCI glinkę ;)

Sylveco, odżywcza pomadka z peelingiem opinie czy działa blog recenzja


Sylveco, odżywcza pomadka z peelingiem


Odgapiona od Kosmetyczny Fronesis. Nie wierzyłam w pomadki peelingujące. Do momentu kiedy zakochałam się w tym cudaczku. W jeden dzień moje popękane usta stały się gładkie!

Pomadka pachnie genialnie - olejek z gorzkich migdałów definitywnie będzie moim kolejnym ulubieńcem. Cukier przyjemnie zdziera naskórek, a na ustach pozostaje tłusta, ochronna warstewka. 

Tak mnie zafascynowała, że trochę mnie poniosło.. używałam jej tak często, że podrażniłam sobie skórę tuż pod wargami -.- (tak, będę pracować nad hamowaniem nadmiernego entuzjazmu).

Urtekram Szampon z glinką marokańską Rhassoul

Urtekram, Szampon z glinką marokańską Rhassoul


Pomysł zaczerpnięty z listy ponad 100 szamponów Kosmetyczny Fronesis w ramach c.d. sprawdzania teorii czy szampony bez Cocoaminopropyl Betainy zadziałają lepiej na moją skórę głowy. Przede wszystkim ciekawa jestem też jak rzeczywiście poradzi sobe ze zwiększaniem objętości i co dobrego przyniesie glinka zawarta w składzie.

Udało mi się i Was czymś zaciekawić? ;)
Copyright © 2016 Porcelanowe Włosy , Blogger