stycznia 21, 2017

Wyniki konkursu

Muszę przyznać - nie sądziłam, że wybieranie będzie tak ciężkie. Przyrzekłam sobie po raz ostatni robić konkurs, w którym muszę samodzielnie wybrać jedną osobę, bo gdyby odpowiedzi było więcej przepadłabym chyba na całą dobę zastanawiając się nad swoją decyzją, a potem znów żałowałabym, że nagrodę mogę wręczyć tylko jednej z uczestniczek. Kolejny konkurs będzie miał na pewno diametralnie inną formę ;)

Tymczasem - pod uwagę wzięłam nie tylko odpowiedzi, ale pozwoliłam sobie też wścibsko pozaglądać na Wasze profile i uwzględniłam również inne aspekty celem przekonania się, że osoba, która dostanie paczuszkę naprawdę będzie miała z niej możliwie najwięcej pożytku. 




Odpowiedź konkursowa, która przekonała mnie najbardziej jest krótka, ale najpełniej oddaje rzeczywistość. Osoba, która jej udzieliła rzeczywiście podchodzi do DIY z pasją, choć zwykle stawia raczej na domowe półprodukty. Uznałam więc, że substancje z paczuchy nadadzą się perfekcyjnie do zgłębania ów zamiłowania i udoskonalana receptur. 


Marzena T 


Pilnuj, by Twoja mała nie dopadła czegoś z paczki! ;) Czekam na adres do wysyłki!


Stay Tuned!


Wszystkim Wam bardzo bardzo dziękuję. Zarówno za udział jak i za to, że tu zaglądacie. Nawet nie wiecie ile radości daje każdy z komentarz ;)

Uwielbiam konkursy i uwielbiam wysyłać paczki więc wkrótce możecie spodziewać się informacji o kolejnej akcji w nieco innej formie. Myślę, że zanim wybiorę co najlepszego można by Wam tu sprezentować nastanie akurat półroczek bloga więc całkiem możliwe, że nagród będzie adekwatnie sześć i już raczej z cyklu gotowców ;)

Zakładając, że nie przestanę istnieć w związku z rozpoczynaniem własnego biznesu. 

Dziękuję raz jeszcze i mam nadzieję, że następny konkurs da tym więcej radości ;)

Copyright © 2016 Le Bleuet Blog , Blogger