kwietnia 07, 2017

Dirty Styling Cream + gdzie kupić Lush w Polsce

Produkty Lush spotykałam do tej pory wyłącznie na Instagramie. Z miejsca urzekł mnie całokształt marki. Niezwykle kolorowe konsystencje i nietuzinkowe pomysły na kosmetyki. 

Pogłoski o tym kiedy powstanie Lush w Polsce krążą już nawet od 2012 roku jednakże póki co trzeba się jednak nieco nakombinować, żeby je kupić. Nie jest to jednak niewykonalne ;)

Lush Dirty Styling Cream - guma stylizująca allegro polska

Dirty Styling Cream - guma stylizująca


Mój Lush-owy smakołyk pochodzi z Allegro. Teoretycznie możnaby uznać, że Dirty Styling Cream skierowany jest wyłącznie dla mężczyzn, jednak nawet w recenzjach na stronie brytyjskiego Lusha możecie zauważyć również pozytywne komentarze damskiej części konsumentów.

Zapach i działanie tego cudaczka zauroczyło mnie na tyle, że nie mam zamiaru dzielić się nim z nikim :D Jednak żeby nie było - gumę przetestowałam też na swoim bracie, który utworzył sobie na głowie coś w stylu Johnego Bravo i skutecznie pomykał w tym aż do umycia włosów.

U mnie efekt utrzymuje się znacznie krócej bo max kilka godzin jednak wziąwszy pod uwagę niezwykle delikatny skład - wybaczam. Guma Lush wydobywa z moich włosów objętość i sprawia, że nie są płaskie.

Podejrzewam, że jeszcze lepiej sprawdziłaby się w przypadku kręconych włosów.

Lush Dirty Styling Cream efect on long hair

Kosmetyki z Lush


Lush-owe produkty mają dość fajne składy - INCI mojej gumy możecie podpatrzeć na poniższym zdjęciu. 

Co jeszcze warto kupić? Lush ma w ofercie na przykład plasteliny do kąpieli, z których można uformować dowolny kszatł i używać jako nasączonej gąbki. Na Allegro znajdziecie też żelkę do kąpieli, cienie do powiek w płynie, bronzer do ciała w kostce, a jeszcze niedawno widziałam też pastylki do mycia zębów

Fajnym elementem każdego z kosmetyków Lush jest nalepka infomująca o tym kto był odpowiedzialny dla stworzenie danego produktu, który trafił w Twoje łapki ;) Na każdym kosmetyku jest zdjęcie i imię tej osoby.

Lush Dirty Styling Cream INCI ingredients polska

Gdzie kupić produkty Lush w Polsce?


Kosmetyki Lush ma w ofercie sklep British Shop in Warsaw

Spore pole do popisu daje też Allegro. Sprzedawcy: Lovelush (u tego sprzedawcy kupowałam swoje produkty), Djember i Wiedźmaestera

Produkty Lush mają często krótką datę przydatności, ale te kosmetyki, które są dostępne w Polsce zwykle wyposażone są w konserwanty więc mamy stosunkowo dużo czasu, by się nimi nacieszyć. 

Lush allegro gdzie kupić w polsce

Znacie tą markę? Udało mi się zachęcić Was do zakupów? ;)

Copyright © 2016 Porcelanowe Włosy , Blogger