kwietnia 17, 2017

Kiść wiosennych inspiracji - MiszMasz!


Wiosna najwyraźniej jeszcze nie zdecydowała czy to już czas, byśmy przestali odmrażać sobie kończyny. Kwiecień plecień.. wychodzisz domu w pełne słońce, a wracasz migiem między kulkami gradu. Jednak, hej!, formalnie przyszła, musicie przyznać, że bazowe samopoczucie jest już dimetralnie inne ;)

Ciągnie mnie więc ostatnio do pięknych drobiazgów. A przebiegły Adsense co rusz podsuwa nowe, małe przyjemnostki. Może to też perspektywa zbliżających się urodzin powoduje we mnie wymyślanie nowych potrzeb?

Jednak jak tu się oprzeć takim uroczym błahostkom?



Znacie Tous? Charakterystyczne misie zaatatowały mnie któregoś razu z internetów. Naszyjnik (1.) Camille Vermeil jest jednym z tych, które chyłkiem wkradły mi się w duszę.

(2.) Dostałam próbkę kremu Clochee i przepadłam. Chcę tego więcej :D

(3.) Paletka do brwi Coleur Caramel niesie nadzieje na kształtność moich brwi. Choć mając już pewne doświadczenia odnośnie własnych umiejętności.. meh, zawsze może też po prostu cieszyć oczy pudełeczkiem.

Opakowania Zao mówią do mnie równie głośno. (4.) Transparentny podkład mineralny - połączenie pudru bambusowego i ryżowego mocno mnie przekonuje wziąwszy pod uwagę dość przyjemne wrażenia z bambuskiem Ecocery.

Lilla Mai - piękne dopełnienie obrazu wiosny. (5.) Krem z filtrem UV powinien świetnie sprawdzić się na słoneczku [ no chyba że w maju znów spadnie śnieg.. ]



(1.) Drewniane okulary Woodwear - spotkałyście gdzieś coś takiego? Jak można nie chcieć ♡

Jeśli ktoś z Was nie zna jeszcze Psich Sucharków - musicie to obczaić! ;) To niezwykle prawdziwe zachowania psiaków zobrazowane na uroczych ilustracjach. (2.) Torba na zakupy do kupienia na Koszulkowie.

Medicine już dawno zauroczyło mnie bez reszty. Niekonwencjonalnością, oryginalnością projektów, brakiem ograniczeń. Mam już koszulkę psa astronauty i pani z kosmosem w głowie. (3.) Pan z głową motyla będzie świetnym dopełnieniem dziwactwa. 

(4.) Bransoletka Lilou z koniczynką ujęła mnie kolorem. Mam do niego niezaprzeczalną słabość.

Love Soap.. ten jelonek.. i ten skład.. ♡ Samiutkie delikatne detergenty w szamponie&żelu z mandarynką (5.)



Jeśli jeszcze nie niuchałyście Escady to pora ku temu najlepsza :) (1.) Aqua del Sol to mój bezwzględy faworyt na lato. Jak tylko robi się cieplej uwielbiam otaczać się tym zapachem owocków z różowym pieprzem i.. lodami :)

Inne pozycje wspomnianego wczesniej Tous - misiaki w naszyjniku Vermeil Face (2.) i bransoletce Camille Vermeil (3.)

Urocza mysza na ceramicznym kubeczku Smukke (4.) uprzyjemni każdy poranek ;)

I jeszcze jeden wymysł Medicine - (5.) koszulka z jaguarem ze stanowczo za długą szyją.


A jak Wy cieszycie się na wiosnę? :D
Copyright © 2016 Porcelanowe Włosy , Blogger