kwietnia 19, 2017

Manna - truskawkowy dżem do zębów

Pasta do zębów bez fluoru o smaku truskawkowym dla dzieci, Manna

Możecie uznać, że poświęcanie odrębnego postu paście do zębów jest przesadą ;) Jednak idąc za przeświadczeniem mądrzejszej ode mnie koleżanki (Kosmetyczny Fronesis ;) ) - podzielam stwierdzenie, że pielęgnacja zębów jest przecież tak samo ważnym elementem jak stosowanie wszystkich innych kosmetyków.

Poza tym pasta Manny o smaku truskawki to mój mały fenomen. Totalnie mnie urzekła. Swoją konsystencją, kolorem, smakiem i składem. Sama marka jest niesamowita i godna polecenia!

Pasta do zębów bez fluoru truskawkowa dla dzieci, Manna skład INCI


Pasta do zębów bez fluoru o smaku truskawkowym, Manna


Po pierwsze - zdecydowanie zachęcam do zerknięcia na stronę Manny i zapoznania się z jej ideologią. Mnie wciągnęła bez reszty. Przede wszystkim Manna nie używa w produkcji oleju palmowego, o którym wspominałam w niedawnym poście "Co jest nie tak z olejem palmowym?". Producent ogranicza też do kompletnego minimum zastosowanie syntetyków.

Asortyment przyciąga uwagę. Nie tylko uroczymi opakowaniami i składami, ale i różnorodnością kosmetyków codziennego użytku. Mnie kuszą niezwykle dezodoranty w kremie bez aluminium, łagodne żele pod prysznic i peelingi.

Ale do rzeczy.

Truskawkowa pasta do zębów Manny nie zawiera fluoru. Dla mnie to aspekt nr 1, bo jakiś czas temu zaczęłam zawzięcie obwiniać fluor za chroniczne podrażnienia dziąseł, swędzenia i nadwrażliwości. Od kiedy go unikam problemów brak.

Czerwony kolor pochodzi z naturalnego barwnika, podobnie aromat truskawkowy - bazuje na roślinach. Ah, wspominałam, że to pasta dla dzieci? Umila jednak życie niejednemu dorosłemu. W smaku jest tak słodka i pyszna, że chce się ją jeść. I w sumie nawet podobno można. 


Pasta do zębów bez fluoru o smaku truskawkowym dla dzieci, Manna

Pasta nie ma środków pieniących ani ścierających, co w pierwszym odruchu może być dziwne. Szczoteczka aż trochę skrzypi ;) Właśnie dlatego konsystencja kojarzy mi się z dżemem. Nie zmienia to faktu, że Manna myje dokładnie, nawet lepiej niż niektóre białe, gęste i pieniące pasty. A to za sprawką łagodnej i ekologicznej substancji myjącej - Decyl Glucoside. 

Jeśli szukacie czegoś naturalnego do codziennej higieny jamy ustnej - pasta Manny niezwykle umili Wam życie ;) Również jeśli macie kłopot z nadwrażliwością dziąseł, a drogeryjne pasty mimo zapewnień na etykietach nie radzą sobie skutecznie z tym problemem - polecam sprawdzić tą opcję bez fluoru.

Kupicie ją o tu, razem z innymi genialnymi produktami ;)

Znacie Mannę? Może właśnie planujecie zakupy?

Copyright © 2016 Porcelanowe Włosy , Blogger