maja 04, 2017

Benefit - Firm It Up serum


O serum Benefit wspominałam już przy okazji Lutowych ciekawostek kosmetycznych. Wyjątkowo zacznę dziś od obietnic, które hojnie złożył producent. Wiem, że niewiele z Was lubi ten wątek  w postach, ale wziąwszy pod uwagę moje braki w doświadczeniu odnośnie tego typu produktów - sama z ciekawością sprawdziłam czego powinnam się spodziewać.

Benefit Firm It Up serum ujędrniające i rozświetlające kontur oka recenzja

Firm It Up - serum ujędrniające i rozświetlające kontur oka


Tak. Serum Firm It Up ma za zadanie przede wszystkim rozświetlać i poprawiać napięcie wrażliwej skóry wokół oczu. Lekka formuła z kompleksem Tri-Radiance ma zagwarantować kilkusekudową wchłanialność i poczucie świeżej, jedwabistej miękkości na długo. Jędrność, której się nie oprzesz! Rozjaśnienie, które Cię zauroczy! Info - Benefit Cosmetics.

Kupione? To teraz do realiów. Moja sfera wokół oczu nie jest nadmiernie problematyczna. Cera jest chronicznie sucha, a na alkohol reaguje histerią, ale oczu najwyraźniej nic nie rusza. Pomimo zawartości alkoholu w serum Benefit nie uświadczyłam żadnych podrażnień i nieprzyjemności (jedynie delikatne szczypanie). 

Wchłania się rzeczywiście super-szybko, pozostawia przyjemną gładką warstewkę, która na noc jest przyjemna, ale pod makijaż już niekoniecznie. Mój korektor po prostu się na tym ślizga przez co ciężej mi zakryć podkrążone oczy. No i właśnie co do samego rozświetlenia - nic takiego nie zauważyłam. Ale zupełnie mnie to nie dziwi bo u mnie sińce to kwestia genetyczna, a nie wypracowana.

Firm It Up? Powiem tak - ściągnięcie jest wyczuwalne, ale nie widoczne. Nie mam pojęcia czy takie działanie ma sens. Te kilka zmarszczek, które sobie wyszukałam - jak były tak są. To akurat pewnie nikogo nadmiernie nie dziwi, bo od tego chyba prędzej są zabiegi niż kosmetyki.

Benefit Firm It Up serum ujędrniające i rozświetlające kontur oka skład INCI


Skład (INCI)


W czołówce - umilacz aplikacji, odpowiedzialny za magiczną elastyczną powłoczkę - Ethylene/Acrylic Acid Copolymer. Wspomniany wcześniej alkohol w tym przypadku mi nie szkodzi, ale warto zwrócić na niego uwagę jeśli ktoś otwarcie go nie lubi. 

Prócz tego łagodząca betaina - na pewno na plus, troszkę silikonów, substancji nawilżających (gliceryna, sorbitol), olej moringa, alginian, hydrolizowana mąka sodowa (dla mnie ciekawostka) - odpowiedzialna za wygładzanie zmarszczek, syntetyczna mika odbijająca światło, czyt. odwracająca uwagę od niedoskonałości pokroju zmarszczek i witamina E.

Pełen skład również na stronie producenta gdyby ktoś chciał sobie poszperać odnośnie poszczególnych substancji.

Benefit Cosmetics Firm It Up serum ujędrniające i rozświetlające kontur oka opinie


Firm It Up?


Jako prezent serum Benefit jest świetne. Musicie przyznać, że prezentuje się cudownie i z klasą (ta drewniana nakrętka ♥). Co do działania - weźcie pod uwagę mój wrodzony sceptycyzm wobec kosmetyków mających wygładzać zmarszczki i rozświetlać. Jakoś po prostu nie wierzę w efekty wooow, tudzież po prostu nie słyszałam jeszcze o czymś co by tak spektakularne efekty przynosiło.

Na pewno jednak umila życie na codzień. Po aplikacji serum skóra wokół oczu jest przyjemnie ściągnięta i ożywiona. Jednak pod względem porannego odzyskiwania kontroli nad oczami o wiele bardziej skradł mi serce Islandzki Misio The Saem. Elastyczna powłoczka serum Firm It Up też jest milusia i utrzymuje się długo. Jednak brak kompatybilności z moim jedynym sprawdzonym korektorem trochę utrudnia mi życie. 

Tak więc uczucia mam dość mieszane. A Wy co o nim myślicie? Jakie macie doświadczenia z marką Benefit?

Ps. Jak ktoś z Wrocławia to pewnie zainteresuje Was Veganmania! Na festiwalu zjawi się przezabawny zespół Soap Shop, będzie też Zapach CiszyAsoa i PuroBio. Do tego stoiska Helfy, wrocławskiego Urban Vegan i EkoPolka. No i najważniejsze - do Wro wreszcie zawita Alchemia Lasu! ♥ Czyham i mam nadzieję, że uda mi się tam być. Ktoś z Was się wybiera?
Copyright © 2016 Porcelanowe Włosy , Blogger