maja 21, 2017

Couleur Caramel - paletka cieni do brwi

Słowem wstępu - wybaczcie mi brak nowych postów w ostatnim czasie, wybaczcie również, że nie ma mnie na Waszych blogach. Mogę chyba jednak nieco się zrehabilitować uchylając Wam rąbek tajemnicy związanej z moją nieobecnością :D Przebąkiwałam już dawno o moim małym marzeniu jakim było wypuszczenie na rynek własnych kosmetyków, w 100% naturalnych. W obecnym momencie z wielką radością, eksytacją i stresem mogę oznajmić, że 3 pierwsze produkty poleciały do laboratorium ♥ I na tym na razie zakończę coby nie zapeszać :D

Przechodząc do rzeczy, mam dziś dla Was recenzję tytułowego cudeńka od Couleur Caramel - paletkę do brwi. Nie mam jej długo, ale już zdążyła przejść testy nawet w najgorszych warunkach. Bez zbędnego przedłużania, zapraszam ;)


Coleur Caramel, paletka do brwi recenzja blog


Couleur Caramel, paletka do brwi


Wspominałam o niej początkiem maja przy okazji spóźnionego postu o kosmetycznych nowościach kwietnia. Paletka do brwi jest moim pięknym urodzinowym prezentem (choć w sumie do moich urodzin jeszcze 4 dni :D). Na produkty Couleur Caramel czaiłam się od dawna i urzeka mnie dosłownie wszystko z oferty marki, z pomadkami na czele choć nawet ich na codzień nie używam (btw. do końca maja jest na nie promocja na stronie coleurcaramel.pl)

Paletka niesamowicie cieszy oczy przy każdorazowej aplikacji. Prezentuje się, moim zdaniem, przeuroczo i gustownie. Malusi pędzelek i szczoteczka nie są najwygodniejsze na świecie, ale dzięki temu, że są w komplecie - są poręczne w podróżach. Dla mnie bomba bo w okresie letnim mam takowych sporo.


Coleur Caramel, paletka do brwi swatche odcienie kolory recenzja

Paletka Couleur ma w zestawie trzy odcienie. W zasadzie trochę nie rozumiem tego konceptu, bo rozstrzał kolorystyczny wydaje się celować w trzy diametralnie różne typy urody i odcienie włosów. A raczej każda z nas wie czy jest brunetką, blondynką czy kruczoczarną więc pewnie lepiej byłoby mieć jakieś odcienie zbliżone do siebie kolorystycznie lub np. coś z formą woskową gwoli nadania stabilnego kształtu brwiom.

Kompletnie mnie to jednak nie zniechęca. Na codzień używam średniego odcienia, a ciemniejszy i jaśniejszy kolor służy mi czasem jako cień do powiek. Skład jest na tyle cudowny, że nie widzę problemu w aplikacji cieni na oczach. 

Mój średnio- brązowy odcień wygląda na brwiach bardzo naturalnie. Co prawda jakby się mocno postarać (czyt jak się ma naprawdę dwie lewe ręce) można się trochę przerysować. Ale efekt ogólny jest subtelny i jednocześnie świetnie uzupełnia braki w szablonowym kształcie brwi ;) Mimo średniej jakości zdjęcia gwarantuję, że wszystkie odcienie są chłodne. Potwierdziła to również moja siostra. Która się zna ;)

Nie mam w zwyczaju stosować żadnych utrwalających baz do twarzy, rzęs, paznokci, powiek itd. Brwi też nie będą nigdy wyjątkiem. Tym bardziej, że cienie Couleur utrzymują się naprawdę godnie (przetestowano podczas całodniowej wyprawy na Skalne Miasto :D), a po ochlapaniu twarzy wodą nie zostawiają żadnych smug. W normalnych, ludzkich warunkach sprawdzają się tym bardziej ;)


Coleur Caramel, paletka do brwi skład inci opinie


Skład + gdzie kupić


Skład paletki możecie podpatrzeć na stronie Plants for Beauty lub Couleur Caramel. Zerknijcie na niego koniecznie, bo aż miło patrzeć - zero syntetyków. W paletce znajdują się miedzy innymi oleje: z moreli, awokado, macadamia i karanja, a także masło shea i witamina E.

Moja paletka jest ze strony Plants for Beauty. Za każde 50zł wydane w sklepie możecie dobrać gratisową próbkę, a że w asortymencie można znaleźć również markę 100% Pure - warto pokusić się właśnie na coś z tych kosmetyków. Ja zgarnęłam podkład 2nd Skin i jestem nim zauroczona w takim samym stopniu jak paletką ;) Kryje godnie, choć na zaczerwienienia bez korektora i tak ani rusz. Co mnie jednak urzekło najbardziej to fakt, że podkład działa matująco bez przesuszania. Serio - trzyma się godnie cały dzień nawet przy wyższej temperaturze. Oficjalnie czekam na jakąś przyjemną promocję.

I jak? Dałyście się również zauroczyć?

Ps. przy okazji podsyłam linki do Eweliny i Anulki, gdzie znajdziecie recenzje:
Matującej bazy Couleur Caramel
i Korektora w kolorze 07 Natural Beige
Copyright © 2016 Porcelanowe Włosy , Blogger