maja 26, 2017

Kosmetyczne nowostki maja

Choć doba ma dla mnie ostatnio ewidentnie za mało godzin to uzależniony na swoje nałogi zawsze czas znajdzie. Maj do dla mnie perfekcyjny miesiąc na kosmetyczne zakupy bo jest i Dzień Mamy i jej urodziny i moje.. Podejrzewam, że mimo braku czasu i tak spędziłam spokojnie kilka godzin w internetowych drogeriach ;) Co z tego wynikło i co do mnie trafiło możecie podpatrzeć poniżej. Jak zwykle piszę post z nadzieją, że coś wpadnie Wam w oko tudzież wręcz skradnie serce ;)

Lily Lolo, paletka do brwi


Lily Lolo, paletka do brwi Dark blog

Ta marka nie może nie wpaść w oko. Długo szukałyśmy z siostrą paletki do brwi dla mamy - prostej w obsłudze, uniwersalnej kolorystycznie i najpiękniejszej na prezent. Lily Lolo spełnia wszystie wymogi z nawiązką więc mamy nadzieję, że w praktyce sprawdzi się godnie.

A do wyboru skłoniła nas ostatecznie recenzja na blogu Secret Addition. U Eweliny możecie poczytać o paletce ze wszelkimi szczegółami ;) 

Paese, Liquid Powder, Double Skin Aqua


Paese, Liquid Powder, Double Skin Aqua recenzja

Tą markę poznałam dzięki Monice i to właśnie u niej możecie poczytać post o kilku kosmetykach Paese. Choć Monia na podkłady marudzić lubi bardzo to Paese zapadł mi w pamięć jako jeden z niewielu, który zanadto nie zebrał cięgów ;D Na blogu Mamy Z Różową Torebką znajdziecie recenzję Witaminowego podkładu rozświetlającego Lush Satin w porównaniu z dwoma innymi kosmetykami tego typu. Wersja, którą kupiłam mojej mamuśce jest z serii Aqua więc mam nadzieję, że dla cery suchej sprawdzi się jeszcze lepiej. 

Ps. wybaczcie pudełku gniotowatość, to nie jego wina. Moja.

Farba Sanotint Sensitive, Naturalny Brąz


Farba Sanotint Sensitive, Naturalny Brąz

Kusiła mnie od dawna, bo nie zawiera PPD (p-fenylenodiaminy), którą ochoczo obarczałam winą za wzmożone wypadanie włosów po każdorazowym farbowaniu. Farbę Sanotint Sensitive znajdziecie o tutaj. Na pewno pojawi się o niej osobna recenzja bo póki co jestem z niej bardzo zadowolona- żadnego pieczenia/ swędzenia charakterystycznego dla drogeryjnych i profesjonalnych farb, piękne krycie i wreszcie łatwa aplikacja (w odróżnieniu od henny) :D

Nacomi, Shea Butter Candle - Pomarańcza i Wanilia


Nacomi, Shea Butter Candle - Pomarańcza i Wanilia

Nie miałabym pojęcia o istnieniu świec do ciała Nacomi gdyby nie moja przyjaciółka. To od niej dostałam to cudeńko i już zdążyłam zakochać się w jego zapachu. Koncept zakłada, że świecę trzeba odpalić i poczekać aż masło się stopi jednak konsystencja i bez tego jest milusia i gotowa do aplikacji więc nawet nie wiem czy zdążę zrealizować zamysł producenta zanim zużyję ten smakołyk ;)

Kosmetyki handmade



Kosmetyki robione ręcznie, wreszcie nie mojego autorstwa :D Szczególnie ciekawie będzie sprawdzić recepturę dezodorantu na bazie sody, bo sama jakiś czas temu zaczęłam eksperymentować ze swoim konceptem na odświeżacz bez zbędnych syntetyków. Z kolei kula kąpielowa, śmiejcie się lub nie, to dla mnie kompletna nowość ;D

Lilla Mai, nawilżający krem z filtrem UV


Lilla Mai, nawilżający krem z filtrem UV

Nad konceptem marki Lila Mai rozpływałam się przy okazji niedawnego postu o Szamponie Rozmarynowym, a o samym kremiku wspomniałam przy okazji wiosennego zestawienia zachcianek ;) Mam go dzięki mojej przyjaciółce, która sprytnie dokopała się do niego wśród wszystkich moich postów i miliona zachcianek ;) I już przebieram nogami żeby go sprawdzić, bo szampon tej marki zachwycił mnie aż nadto!

Sheet Masks, Belleza & Holika Holika


Sheet Masks, Belleza Pig & Holika Holika Pug

A oto uroczy prezencik od mojego rodzeństwa :D Opcje Pig i Pug wyglądają na niemały podstęp. Ale bardzo chętnie porwę się na ten eksperyment, jako że moja cera pomału wraca już do normy po wiosennym szale alergii. Musicie przyznać, że te maseczki są przesłodkie.

Ze zdjęć to wszystko, choć ze zdobyczy niekoniecznie. Jak czasu i energii wystarczy post postaram się uzupełnić :)

Ale może już teraz coś wpadło Wam w oko? Bądź może macie już jakieś doświadczenia ze wspomnianymi kosmetykami? ;)

Copyright © 2016 Le Bleuet Blog , Blogger