czerwca 18, 2017

Sanotint Light (Sensitive) - Naturalny Brąz

Farba Sanotint Light (Sensitive) - Naturalny Brąz 73

Jeszcze niedawno wszem i wobec wychwalałam cudne właściwości czystej henny Khadi. Wciąż uważam, że pod względem zdrowotnego wpływu na skórę głowy jest nie do zastąpienia. Jednak sposób aplikacji i intensywność koloru skłoniły mnie do poszukiwań czegoś zupełnie innego. 

Sprawdziłam składy wielu "naturalnych" farb do włosów. Wszędzie dopatrzyłam się niechcianej p-fenylenodiaminy, która to prawdopodobnie odpowiada u mnie za wzmożone wypadanie włosów po farbowaniu. Rozwiązanie z cyklu: proponujemy Pani farbę z tymi samymi śmieciami, które ma Pani w drogeryjnej farbie, ale za to dorzucamy kilka naturalnych ekstraktów niezupełnie mnie satysfakcjonowało.

Ostatecznie moją uwagę zwróciła wyłącznie farba Sanotint. Seria Light (Sensitive) nie zawiera PPD i Resorcinolu

Farba Sanotint Light (Sensitive) - Naturalny Brąz 73 skład inci

Farba Sanotint Light - Naturalny Brąz (73)


Ok. Skład nie jest perfekcyjny. Ale prócz wspomnianego braku PPD ma kilka innych przyjemnych zalet - zawiera biotynę, ekstrakt z pokrzywy, brzozy, winorośli, prosa i oliwki, które definitywnie służą wzmocnieniu cebulek włosów.

Podczas aplikacji nic mnie nie piekło i nie podrażniało. Również po farbowaniu nie uświadczyłam żadnych nieprzyjemności! 

Jest to też najlepiej pachnąca farba jakiej miałam przyjemność używać. Zapach jest naprawdę miły, ziołowy.

Farba Sanotint Light (Sensitive) - Naturalny Brąz 73 składniki

Sanotint Sensitive - efekt farbowania


Od mojego farbowania minął już prawie miesiąc więc mogę z czystym sumieniem stwierdzić, że nie zauważyłam żadnego problemu związanego z wypadaniem włosów, żadnego przesuszenia, ani innych kłopotów.

Kolor 73, Naturalny Brąz godnie pokrył górę moich włosów, która znacznie odstawała od farbowanego wcześniej dołu. Dokładnie połowa moich krótkich włosów pamięta jeszcze czasy farbowania Dia Richesse Loreala (po której to straciłam połowę objętości). 

Co prawda w świetle słońca, przy wyprostowanych włosach różnica jest wciąż widoczna, ale na codzień nie rzuca się w oczy. Następnym razem spróbuję połączyć Naturalny Brąz z Czarnym, bo ciemniejszego brązu już niestety w ofercie Sanotint nie ma.

Jeśli macie podobny kłopot z wypadaniem włosów po wizycie u fryzjera bądź samodzielnym farbowaniu - polecam wypróbować Sanotint. Pod względem składu nie równa się hennie, ale sposób aplikacji (uwzlgędniając również zapach), intensywność i trwałość koloru są definitywnie bardziej zadowalające.

Copyright © 2016 Porcelanowe Włosy , Blogger