czerwca 15, 2017

Szybkie rozdanie z Bionigree! ♥

Przychodzę dziś do Was z małą radostką ;) W ubiegłym tygodniu, ku mojemu szczeremu zdziwieniu, otrzymałam pierwszą propozycję współpracy. Ku zdziwieniu, gdyż przecież mój blog nie ma jeszcze nawet roczku - dopiero niedawno odkryłam istnienie teł do zdjęć, moja obróbka graficzna wygląda niczym wykonana łopatą, a i pisać uczę się wciąż dzięki serii porad Draqilki!

A tu nagle doceniono moje małe miejsce w sieci. Gwoli małej dygresji na wstępie muszę pochwalić poziom, który reprezentuje marka Bionigree poprzez swoich przedstawicieli. Zapewne nie poczuwałabym się do tego gdybym w przeciągu kilku kolejnych dni nie dostała drugiej (sic!) propozycji od zupełnie innej firmy. Rozstrzał pod względem kultury osobistej przedstawicieli, rzeczowego podejścia do tematu i zwyczajnej sympatii był naprawdę diametralny. 

Stąd też marka Bionigree już na wstępie zjednała sobie moje uznanie. Wszystkie maile, które miałam przyjemność wymienić z jej reprezentantem cieszyły moją marketingową duszę ;) Śmiem twierdzić, że obsługa klienta indywidualnego będzie utrzymana na tak samo wysokim poziomie.


Rozdanie! Oczyszczające serum do skóry głowy Bionigree




Wymiana maili zaowocowała m.in organizacją konkursu. Mam dla Was sławetne już chyba Oczyszczające Serum do skóry głowy

Rozdanie jest stosunkowo żwawe gdyż serum Bionigree ma dość krótką datę ważności ze względu na swój naturalny skład. Na zużycie swojej nagrody wybraniec będzie miał czas do września bieżącego roku.

Do udziału w konkursie możecie się zgłosić na 3 różne sposoby:

1. Na blogu - umieszczając komentarz pod tym postem. Warunkiem do spełnienia jest udostępnienie informacji o rozdaniu na swoim blogu lub profilu google +. Będzie mi niezwykle miło jeśli będziecie obserwatorami mojego bloga.

2. Na facebooku - zgłosić się można pod zdjęciem konkursowym. W tym przypadku warunkiem udziału w konkursie jest udostępnienie informacji na swoim profilu / fanpage`u. Gorąco zachęcam również do polubienia fp Bionigree fp Le Bleuet.

3. Na instagramie - udostępniając zdjęcie konkursowe. W tym przypadku również będzie mi przemiło jeśli zdecydujecie się obserwować IG Bionigree i  IG LeBleuett :)

Wybór zwycięzcy znacznie ułatwi wkazówka dlaczego serum powinno trafić właśnie do Ciebie ;) Ja znów umywam ręce od osobistego wyłaniania zwycięzcy - zobowiążę do tego osobę zupełnie postronną.


Trzymam kciuki za Was wszystkich, a sama zabieram się z ciekawością za odżywkę Bionigree, o której na pewno opowiem Wam wszystko jak tylko zapoznam się z nią bliżej :)

Copyright © 2016 Porcelanowe Włosy , Blogger