lipca 26, 2017

Kosmetyczne nowości lipca


Im bliżej końca miesiąca tym większą kupką stresu się staję. Na nieszczęście dla moich nerwów to nie koniec, a raczej początek..

Na szczęście są kosmetyki :D Nabywanie nowych, ciekawych, pięknie pachnących produktów chyba zawsze będzie mi poprawiać samopoczucie. Teoretycznie nie jest to najmądrzejsze rozwiązanie, ale ma również swoje racjonalne uzasadnienie..

Zapraszam na zestawienie lipcowych nowostek. Jak zwykle z nadzieją, że coś przyciągnie Waszą uwagę :)

Organic & Botanic, Serum Korygujące blog reviev opinion inci

Organic & Botanic, Serum Korygujące


Znacie ShowroomPrive? Lata temu, chcąc zobaczyć co to zarejestrowałam się na tej platformie i nigdy nic nie kupiłam.. aż do momentu, gdy moją uwagę przyciągnęła nazwa tej marki. 

Nigdzie nie znalazłam składów i jak już serum przyszło jestem w stanie zrozumieć dlaczego.. ale chociaż prezentuje się świetnie.. Sprawdzę jego działanie tak czy inaczej jednak już teraz zdaję sobie sprawę, że recenzją trochę rzucę Wam się na pożarcie ;D

Vegan Fox, żel pod prysznic Linden Tree blog opinia recenzja

Vegan Fox, żel pod prysznic Linden Tree


Wspominałam o nim przy okazji postu o sklepie Urban Vegan. Vegan Fox wizualnie prezentuje się uroczo, zapach serii Linden Tree też jest cudny. No i koncept marki też na pewno godzien jest uznania. Jeszcze żeby tylko skład wzbudzał zaufanie.. :(

Lilla Mai, balsam samoopalający na bazie masła kakaowego


Lilla Mai, balsam samoopalający na bazie masła kakaowego


Balsam, który jest w moim posiadaniu dzięki producentowi. Pisałam już o nim w recenzji i zupełnie szczerze - zachwycił mnie. Nadaje skórze śliczny, naturalny efekt opalenizny bez przesiadywania godzinami na słońcu. Dla mnie bomba, bo ani nie lubię smażyć się na plaży, ani słońce nadmiernie mnie nie kocha.. ;) Polecam i będę polecać.

Bio IQ, Szampon do wszystkich rodzajów włosów blog opinia recenzja

Bio IQ, Szampon do wszystkich rodzajów włosów


Jako że Alaffia zawiodła moje nadzieje musiałam szybko wyposażyć się w coś pewnego. Ale chyba nie potrafię wracać do tych samych szamponów, ciekawska natura zawsze bierze górę.. 

Tak padło na Bio IQ. Bo choć ma stosunkowo mocny detergent, skład skonstruowany jest godnie, a o działaniu szamponu krążą dobre opinie.

Lushe w polsce informacja blog

Lushki ♥ 


Do czeskiego Lusha poszłam z listą. Śmiejcie się, ale byłam przekonana, że na miejscu nie będę w stanie podjąć żadnej sensownej decyzji. I całe szczęście, że miałam karteluszkę..

Powyższe Lushki są już moje mojusie, druga połowa poleciała już do Agi, a jeszcze w domu zostały produkty kąpielowe, jako że na codzień jestem uboga w wannę :)

Na zdjęciu widzicie też D`Fluff zakupiony początkiem miesiąca. Przypominam, że możecie również zgarnąć własny, w konkursie o tutaj! ;)

Kher blog

Paczucha od Kher ♥


Kupka radości kosmetycznych wygranych u Dominiki (Kher Blog). Nie ukrywam, że najstraszliwiej ciekawi mnie Bioderma, jako że spotykam ją często na zagranicznych instagramach :) Ale dostałam też maseczki w płacie i duużo świetnych próbeczek, marek, które od dawna wzbudzały moje zainteresowanie. No i tą śliczną paletkę ;)

Paul Mitchell, Awapuhi opinie współpraca blog recenzja

Paul Mitchell, Awapuhi


Produkty z nawiązanej niedawno współpracy z dystrybutorem marki. Od początku miały dość wysoko postawioną poprzeczkę, jako że moje włosy baardzo nie lubią się układać, a ja bardzo nie lubię spędzać nad nimi nadmiernej ilości czasu.

Seria Awapuhi wyglądem chwyta za serce, opakowania cieszą już podczas użytkowania. Ale o efektach napiszę kompleksowo już wkrótce ;)

Biokap Nutricolor, 3.0 Ciemny Brąz opinia efekty blog

Farba Biokap Nutricolor


Zawdzięczam jej głęboki, intensywny i dość ciemny kolor brązu, za którym tęskniłam już długo. Zdradziłam zdrową hennę i postanowienie, by unikać PPD.. ale warto było. Więcej o niej poczytacie w poście: Biokap Nutricolor, 3.0.


Co najchętniej byście przygarnęli? ;)
Copyright © 2016 Le Bleuet Blog , Blogger