lipca 30, 2017

Laboratorium Cosmeceuticum, Oliwa Magnezowa 40%

Oliwę magnezową zobaczyłam po raz pierwszy u przyjaciółki, która sprzedała mi ten produkt krótkim hasłem- magnez najlepiej wchłania się przez stopy. Nigdy nie miałam ani pół kosmetyku do tej części ciała (być może dlatego, że mam stopofobię), ale formuła mgiełki ostatecznie mnie skusiła. Na nadmiar magnezu w organiźmie też nigdy nie narzekałam więc w zasadzie nie miałam nic do stracenia..

Laboratorium Cosmeceuticum, Oliwa Magnezowa 40% recenzja działanie blog

Laboratorium Cosmeceuticum, Oliwa Magnezowa 40%


Ów oliwa magnezowa może nam służyć zarówno do ciała jak i do twarzy (producent sugeruje, że będzie świetna dla cery trądzikowej). Generalnie mgiełka ma działać dezodoryzująco, ale jej najważniejszym zadaniem jest dostarczanie magnezu przez skórę. Prosto i klarownie.

Stosuję ją w miarę regularnie od jakiegoś miesiąca. Ciężko w tym przypadku obiektywnie ocenić efekty, ale nie mam na przykład problemów ze strzelaniem w szczęce, a to jeden z kłopotów, który powraca do mnie jak tylko pojawi się najmniejszy niedobór magnezu. 

Wspominałam też o tym, że formuła mgiełki bardzo mi odpowiada. Szczególnie latem daje świetne uczucie chłodu i odświeżenia. Ale jeśli macie bardziej potrzebujące tudzież problematyczne stopy albo macie zamiar używać oliwy na skórę ciała - warto uwzględnić fakt, że może nieco przesuszać. I oczywiście może piec w przypadku podrażnień. Ja po prostu nie stosuję jej codziennie, a z przerwami jednak rozwiązaniem może być też po prostu nałożenie balsamu.

No i nie wszyscy muszą koniecznie polubić lepkawą warstewkę, która pozostaje na skórze po aplikacji oliwy. Mi ona zupełnie nie przeszkadza, wręcz przeciwnie dzięki niej mam poczucie, że spray nie wysechł, nie ulotnił się, ani nie wtarł na przykład w pościel.

Laboratorium Cosmeceuticum, Oliwa Magnezowa 40% recenzja blog skład


Skład


40% Chlorku magnezu i pozostała część wody. Nie bójcie się jednak o datę ważności bo na zużycie mgiełki macie około 15 -18 miesięcy. 

Chlorek magnezu występuje naturalnie w wodzie morskiej. Prócz wspomnianych wcześniej właściwości - jak sugeruje ekipa Calaya - sprawdzi się również w walce z wykwitami skórnymi, grzybicą, a nawet w przypadku bólów mięśni i stawów. Na bazie tego składnika możecie też w zasadzie stworzyć własny kosmetyk - czy to kąpiel magnezową, czy właśnie mgiełkę dobierając stężenie chlorku magnezu do własnych potrzeb i preferencji ;)

Jeśli jednak -podobnie jak ja- wolicie sięgnąć po gotowy produkt to oliwa magnezowa Laboratorium Cosmeceuticum powinna spełnić Wasze potrzeby. Znajdziecie ją na przykład w sklepie, o którym wspominałam już ostatnio przy okazji postu o kremie do ciała z SPF od Make Me Bio

Oliwa kosztuje tam grosze (dokładnie 8,60zł), ale we Wszystko Naturalnie znajdziecie też wiele innych świetnych kosmetyków, bo asortyment jest precyzyjnie selekcjonowany pod względem dobrych składów ♥ ;)

Zaciekawił Was ten cudaczek? A może już stosowaliście?
Copyright © 2016 Le Bleuet Blog , Blogger