sierpnia 03, 2017

Ogłoszenia parafialne: Wyniki konkursu, moja marka.. ♥

Willow Organics polskie wegańskie kosmetyki naturalne

Po pierwsze (bo jestem za bardzo podeskscytowana) chciałabym się z Wami podzielić nowostką odnośnie mojego malusiego zakątka w świecie kosmetyków naturalnych..


Willow Organics


Bo tak właśnie brzmi moja marka :D ♥ Ma już instagram i facebooki. Póki co powiem tylko, że wszystkie kosmetyki będą wegańskie, pozbawione substancji syntetycznych jakiegokolwiek rodzaju, a formuły będą self-preserving. Nie będzie oleju palmowego, za to będzie ph najbardziej przyjazne dla skóry i bezpieczeństwo zapewnione badaniami dermatologicznymi.

Więcej na razie nie powiem. Musicie obserwować instagramy i facebooki. A tak poważniej - będę po prostu przeszczęśliwa jeśli ten koncept i Wam przypadnie do gustu :)

Nie mam pojęcia czy wprowadzanie na rynek nowej marki ma sens. Ale marzyłam o tym i rzuciłam się na tą głęboką wodę. Włożyłam w to całe serce. A czy się uda.. zobaczymy za około miesiąc.. :)

Póki co dziękuję Wam wszystkim za przemiłe, przepiękne komentarze, gratulacje i udostępnienia ♥ Choć bardziej niż gratulacje przyda się chyba teraz "powodzenia" ;D


Willow Organics polskie wegańskie kosmetyki naturalne


Wyniki konkursu na gadułę lipca



Z przyjemnością ogłaszam również, że największą gadułą lipca została:


Sayaka


56 komentarzy :D ♥ Kochana, możesz już wyrzucić swoją pastę cukrową, musik powinien być znacznie przyjemniejszy :D Czekam na Twój adres ;)

Dziękuję Wam wszystkim bardzo za udział! I zapraszam do trwającego konkursu, w którym do zgarnięcia jest Lushowa maseczka Mask of Magnaminty :)


Copyright © 2016 Le Bleuet Blog , Blogger