września 22, 2017

Boxy subskrypcyjne, które do mnie przemawiają

Boxy subskrypcyjne zdrowe żywienie Health Box Cud Miód Box

Szał na pudełka- niespodzianki, mam wrażenie, trwa w najlepsze. Prym wiodą oczywiście te kosmetyczne. I choć zawsze z ciekawością zaglądam do ich wnętrz na innych blogach sama jeszcze się na takowe nie pokusiłam i nijak się na to nie zapowiada.. W tej kwestii w pełni podzielam zdanie Anuli -> Dlaczego boxom mówię nie ;) 

Okazuje się jednak, że pudełka z zupełnie innej beczki (żywieniowej) przekonują mnie do siebie znacznie mocniej. W dużej mierze pewnie dlatego, że wreszcie zaczęłam krzątać się po kuchni z karteluszkowymi przepisami (słowo gotowanie jeszcze padać nie powinno).

Zerknijcie na te dwa genialne koncepty boxów. Diametralnie zmieniły moje nastawienie.

Boxy subskrypcyjne Health Box zdrowe jedzenie
Źródło: Health Box

Health Box



Moje odkrycie tego miesiąca. Za sprawką Ekocentryczki to właśnie ten box zmienił moje podejście do idei kupowania kota w worku.

Ekipa Heath Boxa wynajduje najświetniejsze ciekawostki z rynku zdrowo-żywieniowego, na które sama pewnie w życiu bym nie wpadła. Urzekają mnie produkty z cyklu Chocorella (pasta z daktyli i ciecierzycy), cukier kokosowy, mąka migdałowa czy guaranowa Cola.

Cena: 44,99zł za miesięczną subskrypcję
Ps. październikową edycję można zamawiać do poniedziałku ;)

Boxy Subskrypcyjne Cud Miód Box zdrowe żywienie
Źródło: Cud Miód Box

Cud Miód Box


A jak już zafascynowałam się konceptem Health Boxa musiałam też dodrapać się do informacji o Cud Miód Boxie. Ten wydaje się być odpowiedni nawet jako prezent. 

Spotkacie w nim ręcznie robione Pomadki Luksusowe, dietetyczne Praliny Warszawskie, ciasteczka Niewinnie Słodko i inne zdrowe przepyszności jak musztarda z gruszek i cytryn, jarzębina do herbaty i masło bananowe ❤

Zamówienia: obecnie ekipa ma przerwę wakacyjno - inspirującą. Kolejny box rusza od października ;)


Co sądzicie o tego rodzaju pudełeczkach? Kuszą? Czy wolicie jednak te kosmetyczne? ;)

Copyright © 2016 Le Bleuet Blog , Blogger